KEASLIAN TEH DAUN RERAMA DIRAGUI- BUTTERFLY TEA


KEASLIAN TEH DAUN RERAMA - BUTTERFLY TEA
=========================================
Assalamualaikum.... Selamat Sejahtera...
Pernah Dengar Pokok Rerama Hijau?
Pernah Jumpe Dengan Berbagai Jenis Teh Daun Rerama?
Pernah Dengar Orang Cakap Air Rerama Ni Bagus?
Pernah Dengar Orang Cakap Air Rerama Ni Tak Berkesan?
Pernah Beli Pokok Rerama Hijau, Bila Gune Tapi Takde Kesan?
Pernah Ade Rase Was2 Nak Mencube Air Rerama?
==============================================

Post kali ini hanyalah perkongsian kami, selaku perintis terawal Teh Daun Rerama sejak setahun lepas...
Perkongsian ini agak panjang kerana kami berkongsi tentang pengalaman kami dari awal hingga kini...

Terlebih dahulu saya memperkenalkan diri, saya Riduwan Bakar merupakan pengasas SF Fajar Enterprise, dimana syarikat kami adalah wakil pengedar yang terawal memperkenalkan Teh Daun Rerama - Butterfly Tea ini didalam alam maya diawal tahun 2015.
Pada 11 April yang lepas genaplah 1 tahun kami berusaha mengetengahkan jenama Butterfly Tea kepada orang ramai.

Pelanggan pertama saya adalah seorang penghidap kanser payudara tahap 4, beliau berasal dari pasir gudang johor. Beliau telahpun hampir berputus asa dan sangat-sangat menaruh harapan kepada saya agar air rerama ini dapat memulihkan penyakit kanser beliau, dalam keadaan masih baru serta belum ada testimoni yang berjaya. Saya menggagahkan diri juga untuk meyakinkan dan memberi motivasi kepada beliau.
Dengan sedikit kajian dari youtube dan blog, saya rasa lebih yakin yang air rerama ini dapat memulihkan sakit pelanggan pertama saya ini.

Alhamdulillah... Dengan izinkan Allah, berlaku keajaiban terhadap pelanggan saya ini. Dimana kanser beliau telahpun pulih secara beransur-ansur, disini saya sertakan bukti testimoni pelanggan pertama saya tu, untuk rujukan anda. Pada gambar yang pertama anda akan dapat lihat ada tarikh "Ahad, 17 May 2015"
rujuk link ini ye Testimoni Pertama

Dengan kejayaan kecil ini telah membuatkan saya bertambah lebih yakin untuk terus memperkenalkan Butterfly Tea secara serius kepada lebih ramai orang, kerana dengan cara ini sahajalah untuk saya membantu orang ramai tahu tentang kebaikan air rerama ini.
Jadi berbekalkan semangat untuk memberitahu kepada lebih ramai orang tentang kebaikan air rerama ini, saya membina 1 blog perkongsian khusus tentang kesihatan dan kebaikan air rerama ini. Blog yang tuan puan sedang lawat inilah blog yang saya maksudkan.

Selari dengan perjalanan saya memperkenalkan Butterfly Tea ini, jumlah testimoni saya juga semakin bertambah, jadi saya membina 1 lagi blog khusus untuk saya mengumpulkan semua testimoni-testimoni pelanggan disini.
Saya yakin dengan cara ini juga saya dapat memberi nilai kesedaran dan keyakinan orang ramai terhadap khasiat air rerama ini.
Blog yang saya maksudkan ialah, blog ini Testimoni Teh Rerama

Maaf la kalau blog2 kat atas tak cantik dan kemas... hehe...

Setelah hampir 3 bulan memperkenalkan Butterfly Tea ini kepada orang ramai, barulah produk kami ini berjaya mendapat kelulusan dari KKM. Bagi kami 3 bulan merupakan tempoh yang lama, kerana setiap kali pelanggan ingin membeli, mereka akan bertanya "Adakah produk ini mendapat kelulusan KKM?" Jawapan kami pada masa itu hanyalah, permohonan telahpun dihantar dan sedang menunggu keputusan pengesahan dari KKM
Boleh rujuk link ini untuk kepastian KKM

Untuk pengetahuan anda semua, air rerama bukan lagi didalam kategori ubat, tetapi dikategorikan sebagai makanan tambahan atau supplimen yang membantu kesihatan tubuh. Memandangkan produk Butterfly Tea ini akan diminum oleh orang ramai, maka kami memilih untuk mendapatkan kelulusan dari pihak KKM secara sah.
Memang ada nilai perubatan didalam tumbuhan pokok rerama, tetapi ujian pra-klinikal dan seterusnya ujian klinikal sedang dijalankan oleh pihak berwajib. InsyaAllah jika tiada aral yang melintang, kita akan melihat hasil ujian pra-klinikal dalam masa 2-3 tahun dan ujian klinikal dalam 10-20 tahun. Lamanya? Ya, itulah tempoh masa yang diperlukan untuk ujian klinikal. Selagi belum ada ujian klinikal, selagi itu produk dari pokok daun rerama tidak boleh dikategorikan sebagai UBAT.

Setelah kami berjaya mendapat kelulusan dari KKM, beberapa jenama baru keluaran syarikat-syarikat lain telahpun muncul dengan berbagai nama serta campuran. Apa yang anda semua perlu tahu disini adalah hanya jenama Butterfly Tea keluaran Rerama Resources sahaja yang mendapat kelulusan sah dari KKM.

Kami juga pernah mengalami dikecam oleh pengguna air rerama, dimana dituduh produk kami tidak berkesan setelah beberapa bulan diamalkan. Tetapi setelah diselidiki, pengguna tersebut bukanlah mengamalkan produk keluaran Butterfly Tea tetapi hanya meminum rebusan daun rerama sahaja.
Untuk pengetahuan anda semua khasiat yang telah disahkan pada pokok rerama adalah terletak pada akar dan batang pokok tersebut. Manakala kadar khasiat pada daun adalah sangat rendah. Jadi sekiranya anda ingin mendapatkan khasiat sepenuhnya rebuslah Akar + Batang + Daun.

Butterfly Tea juga berbeza dengan jenama lain dari segi kandungannya kerana Butterfly Tea mengekalkan kandungan 100% dari pokok rerama. Disamping itu Butterfly Tea juga mempunyai formula khusus terhadap kadar gram campuran Akar + Batang + Daun. Maka tidak asinglah jika kadar keberkesanan pengguna Buttefly Tea berada pada tahap yang memberansangkan.

Jika dibandingkan dengan jenama keluaran syarikat lain, ada jenama yang tidak mempunyai formula terhadap kandungan Akar + Batang + Daun. Selain itu terdapat juga jenama yang mempunyai kandungan herba-herba lain selain dari pokok rerama.
Malah ade juga testimoni-testimoni dari Butterfly Tea disalahguna untuk melariskan jualan produk mereka ini. Jadi semoga dengan sedikit penjelasan ini dapat membantu anda semua untuk lebih berhati-hati.

Apabila perkara seumpama ini berlaku, jadi saya sendiri mengambil inisitif dengan mewujudkan komuniti Group FB Teh Daun Rerama https://www.facebook.com/groups/TehDaunRerama/
Anda semua pun boleh join kalau berminat. klik saje link group ini...

Harapan saya mewujudkan group ini adalah untuk memastikan segala testimoni, soalan dan lain-lain kami boleh kami pantau sebaiknya.
Disamping itu kami juga mengambil inisiatif mewujudkan komuniti pengguna Butterfly Tea didalam Group Whats App. Sehingga kini kami telahpun mempunyai 4 Group Whats App diatas nama Testimoni Teh Rerama - TTR, TTR1 - TTR4. Mungkin anda yang membace salah seorang ahlinya, hehe....
Dengan wujudnya komuniti seumpama ini, maka kami berjaya memberi khidmat selepas jualan dengan baik serta dapat memberi jawapan terhadap setiap pesoalan dengan lebih cepat.

Ramai ahli-ahli group berpuas hati, disamping mempunyai kawan-kawan baru yang sama-sama mengamalkan air rerama ini. Menerusi group ini, saya dapati motivasi dikalangan pesakit juga amat ketara perbezaannya kerana wujudnya suasana saling memberi semangat untuk berusaha merawat sakit masing-masing.
Malah seringkali pengguna mengadu tidak tahan dengan kesan penyembuhan semasa mengamalkan air rerama ini. Jadi siapa lagi yang mampu memberi kata-kata semangat melainkan ahli-ahli group yang dah berjaya melaluinya...kan..

Terlanjur bercerita tentang kesan penyembuhan @ healing effect semasa mengamalkan air rerama ini, disini saya sertakan beberapa perkongsian pengalaman pengguna Butterfly Tea untuk anda semua. Jadi sekiranya anda mengalami kesan-kesan ini, usahlah khuatir kerana ianya membawa petanda positif bagi penyembuhan sakit anda.

Ini beberapa contoh Healing Effect

Semoga sedikit perkongsian dari pengalaman kami ini dapat memberi inspirasi kepada anda semua. Gambar dibawah menunjukkan ladang kami berkeluasan 50 hektar bagi menampung permintaan Teh Daun Rerama - Butterfly Tea yang semakin meningkat...

Akhir sekali terima kaseh diatas kesudian anda semua kerana telah meluangkan masa anda untuk membaca perkongsian kami ini. Terima kaseh juga kepada anda yang sudi klik button LIKE & SHARE perkongsian ini...
Sebagai tanda terima kaseh kami terhadap anda semua yang sudi membaca, saya selaku peneraju SF Fajar Enterprise ingin memberi TAWARAN BAUCER ISTIMEWA kepada anda yang sudi SHARE artikel ini di wall FB anda...

Selepas SHARE sila hubungi Abang Daun Rerama Hijau untuk menuntutkan BAUCER anda... Gudluck yew... :-)


Salam Kenal Dari Saya;
Riduwan Bakar
Pengasas SF FAJAR ENTERPRISE
012 559 4634

 Hubungi admin jika ada sebarang soalan/kemusykilan tentang produk ini. Saya akan bantu ada dan jawab semua pertanyaan secepat mungkin 012 559 4634 (Riduwan Bakar)
-Admin
 Untuk buat tempahan klik sini Order

0 comment... add one now