TESTIMONI STROKE

Ini video yang dirakam tapi kurang jelas..

Incase sound system kamu rosak macam sia ni ...sia minta saudara Eppie group rerama tolong tranlate apa pakci ni cakap.
"..20 hari nak raya, seminggu saya tak boleh bangkit. Sehinggalah anak menakan (anak buah) saya memperkenalkan teh ini.
Saya minum 3 hari, lepas tu boleh bangkit dan angkat tangan. Dulu, tak boleh angkat.
Yang menghadapi masalah mcm saya, cubalah teh ini tengok kot sesuai. In Syaa Allah x2



Jika info ini berguna sila share dengan kawan2 anda... sharing is caring
Jangan lupe follow FB kami

 Hubungi admin jika ada sebarang soalan/kemusykilan tentang produk ini. Saya akan bantu ada dan jawab semua pertanyaan secepat mungkin 012 559 4634 (Riduwan Bakar)
-Admin
 Untuk buat tempahan klik sini Order
TESTIMONI STROKE

0 comment... add one now