TESTIMONI PESAKIT LUMPUH, GOUT, DARAH TINGGI & JANTUNG


[Testimoni Air Rerama - Pesakit Lumpuh 1/2 badan , Gout, Sakit Saraf, Darah Tinggi & Jantung]
Tiada lagi sakit belakang & gout

"Saya melahirkan anak pertama pada 39 tahun lepas. Selepas bersalin, saya lumpuh dari pinggang ke bawah dan mengikut doktor serta ahli perubatan yang ditemui, katanya urat bersimpul. Akhirnya, selepas 6 bulan terlantar lumpuh dan melalui pelbagai kaedah perubatan yang menelan kos tinggi, saya kembali pulih. Namun, saya berjalan bongkok dan tulang belakang saya sentiasa sakit sehingga ke hari ini selama 38 tahun.

"Kesengsaraan saya bertambah selepas menghidapi penyakit ghout sehingga bengkak pada bahagian kaki. Kedua-dua masalah ini membuatkan saya sukar untuk menjalankan aktiviti harian.
"Selain itu, saya juga menghidap masalah perut dan pangkal rahim.
"Sejak enam bulan lepas, saya kembali mendapat serangan yang teruk pada bahagian belakang. Keadaan ini membuatkan pergerakan saya menjadi lebih terhad sehingga perlu menggunakan tongkat.

"Baru-baru ini, anak saya telah memberikan saya sekotak Butterfly Tea untuk dicuba.
"Saya mengambil seuncang sehari (pengambilan normal seuncang untuk 2-3 hari). Hari pertama saya minum, belakang pinggang dan peha jadi kemerah-merahan, tumbuh bintik-bintik merah dan gatal-gatal. Namun saya teruskan minum juga dengan niat sebagai ikhtiar untuk sembuh.

"Pada hari ketiga, saya dapati sakit pinggang dan sakit urat yang saya alami tiba-tiba hilang. Bukan sahaja lebih baik berbanding enam bulan yang lalu iaitu selepas diserang sakit belakang yang teruk, tetapi lebih baik dari keadaan yang ditanggung selama lebih 38 tahun.
"Saya tidak merasa sakit dan tidak berjalan bongkok lagi.

"Saya terus mengamalkan minuman teh Butterfly Tea. Beberapa kemudian, saya mendapat serangan gout. Tidak seperti selalu, di mana saya akan merasai kesakitan yang teramat sangat selama berhari-hari, kini sakitnya hanya sehari. Esoknya saya boleh berjalan semula. Keadaan kaki saya juga tidak seteruk dahulu."
"Saya akan terus mengamalkan minuman teh Butterfly Tea untuk penjagaan diri dan kesihatan pada masa akan datang."

Puan Nor, 58 tahun,
Cheras, Kuala Lumpur


Jangan lupe follow FB kami

 Hubungi admin jika ada sebarang soalan/kemusykilan tentang produk ini. Saya akan bantu ada dan jawab semua pertanyaan secepat mungkin 012 559 4634 (Riduwan Bakar)
-Admin
 Untuk buat tempahan klik sini Order
TESTIMONI PESAKIT LUMPUH, GOUT, DARAH TINGGI & JANTUNG

0 comment... add one now