TESTIMONI PESAKIT KENCING MANIS


KENCING MANIS - ANDA ADA SAUDARA YANG HADAPI MASALAH LUKA LAMBAT SEMBUH?

Tonton video pengakuan diatas, ianya mungkin boleh membantu saudara anda.

"Sebagai seorang penghidap kencing manis, saya sentiasa berhati-hati agar tidak terluka. Ini kerana, luka yang dialami akan mengambil masa sekurang-kurangnya 2 bulan untuk sembuh.

"Ketika diperkenalkan dengan Butterfly Tea, terdapat satu bisul yang telah berusia seminggu pada kaki saya. Bisul itu agak besar dan perlu sentiasa ditutup kerana sering mengeluarkan 'air bisa'.
"Dalam masa 2 minggu mengambil Butterfly Tea, bisul tersebut telah mengering. Saya juga tidak lagi mengalami kesakitan yang teruk dan berdenyut-denyut pada bahagian tersebut.

"Selain itu, kadar bacaan kencing manis saya telah menurun dengan banyak dan menghampiri paras normal. Sebelum ini, kadar bacaan saya sangat tinggi dan tidak menentu seperti pada paras angka berbelas-belas sehingga maksimum 29.

"Bukan itu sahaja, rasa sakit pada hujung jari kaki dan tangan tidak lagi menyerang. Cuma kebas-kebas masih ada. Saya akan terus mengamalkan produk ini yang sememangnya lain dari yang lain.
- Aziz Bin Alias, 57 tahun. Kajang, Selangor.

P.S - Sama sama kita doakan agar tuan Aziz diberi kesembuhan oleh Allah.

Jangan lupe follow FB kami

 Hubungi admin jika ada sebarang soalan/kemusykilan tentang produk ini. Saya akan bantu ada dan jawab semua pertanyaan secepat mungkin 012 559 4634 (Riduwan Bakar)
-Admin
 Untuk buat tempahan klik sini Order
TESTIMONI PESAKIT KENCING MANIS

0 comment... add one now