TESTIMONI KETUMBUHAN DALAM PERUT





Perut Sudah Dibuang Kerana Ketumbuhan, Kini Semakin Cergas
"Pada tahun 2010, saya menghadapi masalah di dalam perut. Perut semakin membesar dari sehari ke sehari seperti busung. Walaupun ianya tidak sakit, saya benar-benar tidak selesa. Lebih menyusahkan apabila saiz pinggang dari 42 meningkat kepada 44.
"Melalui imbasan X-ray, doktor mendapati ada ketumbuhan pada bahagian perut. Pemeriksaan diteruskan dengan ujian CT Scan dan Endoscopy (atas bawah). Dari situ, doktor mendapati ketumbuhan ada berhampiran perut, di dalam usus besar.
 
"Pada 2001, doktor menyarankan saya membuat pembedahan. Melalui penerangannya, jika ketumbuhan melekat pada perut, maka perut saya akan turut dibuang. Jika tidak, hanya ketumbuhan sahaja akan dibuang. Saya mengambil masa dua hari memikirkan tentangnya untuk menandatangani borang pembedahan.
 
"Akhirnya saya bersetuju menjalani pembedahan. Namun setelah sedar, doktor mengatakan perut saya bersama ketumbuhan seberat 5 kilogram telah dibuang.
"Kesan dari pembedahan tersebut, saya perlu makan setiap 3 jam sekali dalam jumlah sedikit kerana tiada perut untuk menyimpan banyak makanan. Makanan akan hadam dan 'dibuang' dalam masa 2 jam. Saya benar-benar bermasalah untuk melakukannya kerana tiada selera makan.
 
"Selepas itu, doktor telah memberikan saya pil kimoterapi yang bernilai RM15,000 sebulan.
"Tetapi pada tahun 2013, muncul benjolan semula pada perut. Setelah melakukan X-ray, CT Scan dan PET Scan, memang sah ianya ketumbuhan.
 
"Apabila mendapati pil kimoterapi tidak berkesan, doktor menghentikannya pengambilannya pada 2014 dan pada November 2014, saya menjalani pembedahan kali kedua.
"Doktor mencadangkan agar saya mengambil ubat yang bernilai RM25,000 sebulan, tetapi sehingga kini peruntukannya masih belum diterima.
 
"Selepas pembedahan, bahagian perut saya mengeras.
"Saya diperkenalkan dengan Pokok Daun Rerama (Butterfly Tea) pada pertengahan 2015 dan mula mengamalkan pengambilannya.
 
"Selepas mengamalkannya pengambilannya selama lebih kurang sebulan, perut saya tidak lagi mengeras. Selera makan saya juga semakin bertambah dan badan menjadi lebih cergas.
"Sehingga kini saya masih dan akan terus mengamalkan pengambilan Butterfly Tea.
Ahmad Azam B Osman, 56, Balakong.

Jangan lupe follow FB kami

 Hubungi admin jika ada sebarang soalan/kemusykilan tentang produk ini. Saya akan bantu ada dan jawab semua pertanyaan secepat mungkin 012 559 4634 (Riduwan Bakar)
-Admin
 Untuk buat tempahan klik sini Order

0 comment... add one now